müssen wir zeigen

in F r e i s t i l 01.04.2020 11:11
von Banning • 153 Beiträge

Ik legde mijn handen op mijn heupen terwijl we glimlachend de laatste stap naar de Nike Air Max 90 Homme top zetten. We renden over verspreide rotsblokken om de beste uitzichten te krijgen, terwijl we op adem kwamen. Nike Air Max 270 Mens Ik vond helderheid in de leegte. Vrede in mijn eigen onbeduidendheid. Het lopen van de paden herinnert me aan de beperkte ruimte die ik op deze aarde inneem, en de opzettelijke manieren waarop ik ervoor kan kiezen om het te bezetten. Trailrunning veranderde mijn perspectief. Het leert me nederigheid en gratie, eigenliefde en geduld. Het leert me alle aspecten van mezelf te accepteren en te erkennen. Het leert me dankbaar te zijn voor mijn kleine hoekje van deze aarde.

De paden hebben me aan mezelf voorgesteld. Voor de vrouw ben ik op dit specifieke moment, niet de vrouw die ik zou moeten zijn, noch wie ik zou kunnen worden, maar wie ik nu ben. En ze wordt niet bepaald door haar angst. Ze wordt niet bepaald door haar eetstoornis. Nike Air Pegasus 83 Uomo Ze is maar een klein stipje in ons uitgestrekte landschap. Een klein, glimlachend vlekje dat zich een weg baant over Shenandoahs bergkammen en bergtoppen, dankbaar voor elke kilometer.

Elkaar vieren wanneer we onze doelen of verbazingwekkende prestaties bereiken, is iets waar we meer van moeten doen. Als we MEER willen voor vrouwen in de buitenarena (in alle opzichten), moeten we laten zien hoeveel natuurkracht we zijn en elkaar blijven stimuleren!

Daarom wilde Trail Sisters dit recente artikel van Lisa Jhung op Motiv Running over Darcy Piceu delen. Darcy heeft onlangs de snelst bekende tijd (FKT) van de vrouw op de John Muir Trail (JMT) bepaald. De JMT is 222 mijl lang van portaal naar portaal en 211 mijl lang van de top Adidas Nmd Damen van de berg Whitney.

... en een broodje kip met avocadomousse en een olijventapenade, waar mijn moeder en ik Nike Air Max Command Homme geen fan van waren. We houden niet van olijven. Ik was echter een grote fan van de zoete aardappelchips. Mijn allergiemedicijn doodde mijn eetlust volledig, dus ik had maar de helft voor de lunch en daarna de andere helft voor het avondeten nadat ik mijn haar had gedaan. (Foto's van het haar morgen.)

Eerlijk gezegd heb ik het momenteel niet in me om mijn exacte trainingen voor de rest van de week te achterhalen, dus ik zal je gewoon vertellen wat ik zou willen bereiken. Nog twee sessies lessen krachttraining / krachttraining (inclusief één training die geen les of dvd is. Gah.) Ten minste twee runs / fietstochten. Een yogasessie. Rustdag zondag.

nach oben springen

Aktion Deutsche Sprache, Hannover | Das Digitale Wörterbuch der deutschen Sprache des 20. Jh. | Deutsche Akademie für Sprache und Dichtung, Darmstadt | Deutsch-Netz.de, Lippstadt | Deutsche Sprachwelt, Erlangen | Die Seiten für Rechtschreibung | Forschungsgruppe Deutsche Sprache e.V., Aschaffenburg | Institut für Deutsche Sprache, Mannheim | Neue Fruchtbringende Gesellschaft zu Köthen/Anhalt e.V. | Sprachkreis Deutsch, Bern | Sprachpflege.info, Erlangen | Stiftung Deutsche Sprache e.V., Berlin | Verein Deutsche Sprache e.V., Dortmund | Verein für deutsche Rechtschreibung und Sprachpflege e.V., Schwaig bei Nürnberg | Woxikon | www.wortpatenschaft.de
Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: rattansetinshare
Forum Statistiken
Das Forum hat 17581 Themen und 22424 Beiträge.

Heute waren 4 Mitglieder Online:
thomasccv86, Tilo, vendors2003, ylq